Na eerdere succesvolle gezamenlijke klantprojecten hebben Validators en KICK! Creative Agency hun partnership deze week officieel beklonken. Validators test vanaf nu de effectiviteit van creaties van KICK!, zodat hun uitingen voor de start van een campagne nog geoptimaliseerd worden. Dit geldt voornamelijk voor video, banners en DOOH.
Met deze samenwerking worden de research tools en wetenschap maximaal ingezet om de beste creaties te maken voor de klanten van KICK!
Gabriel Koops, Managing Director van KICK! Creative Agency: “Deze samenwerking maakt onze propositie uniek. Dat we creaties vooraf kunnen testen en optimaliseren maakt het cruciale verschil voor het succes van de campagnes van onze klanten. De eerste pilots geven direct geweldige resultaten en we kunnen niet wachten om meer klanten hiervan te laten profiteren”.
Juist in deze corona-tijden is meetbare creatie relevant. Het gedrag van consumenten is veranderd en hoewel steeds meer consumenten van mening zijn dat merken hun reclames gewoon weer mogen insteken als altijd, is de context nu natuurlijk heel anders dan een paar maanden geleden. Dit kan een andere perceptie opleveren. Om de reacties vooraf te kunnen onderzoeken, geeft dan ook een grote meerwaarde.
Martin Leeflang, CEO van Validators: “Ik ben onwijs trots dat KICK! ons heeft gekozen als vaste partner om hun creaties mee te optimaliseren. De samenwerking tussen een reclamebureau en onderzoeksbureau is best bijzonder. Alleen door te testen krijg je de emotionele beleving van je creatie scherp. Naast de creatieve kracht meten we ook de impact in media en verschillende doelgroepen. Dit geeft KICK! extra power bij het maximaliseren van campagnes.”
Bron: Persbericht Validators, 4 juni 2020