Per 1 januari a.s. gaan DirectResearch en Team Vier samen verder onder één noemer: DirectResearch. De twee bureaus, onderdeel van de ME Research Group, werken al intensief samen aan de Herengracht in Amsterdam en delen al actief kennis, ervaring en methodieken met elkaar.
Door organisatorisch volledig de krachten te bundelen willen de bureaus één sterk onderzoekshuis laten ontstaan, waar opdrachtgevers aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksoplossingen kunnen worden geholpen.
Jeroen Jansen en Peter van de Vijver, directie van DirectResearch: ‘Wat ons vanaf het begin van onze samenwerking opviel is de vergelijkbare kernwaarden van de twee bedrijven, maar ook de culturele overeenkomsten: passie voor onderzoek en streven naar kwaliteit en optimale aansluiting bij de wensen en behoeften van onze klanten staan altijd centraal. Dit vormt het fundament van het vernieuwde DirectResearch waarin de twee bedrijven gezamenlijk meer dan 50 jaar onderzoekservaring samenbrengen en elkaar optimaal aanvullen: het beste van beide werelden.’
Voor de huidige klanten van Team Vier verandert er weinig. Jeannetta Berghahn, directie van Team Vier, blijft voor klanten het aanspreekpunt: ‘We blijven met dezelfde passie onze loyale klantenkring voorzien van de laatste inzichten op basis van kwalitatief hoogwaardig marktonderzoek, waarbij er door de fusie nog meer mogelijkheden ontstaan op gebied van innovatieve onderzoeksmethoden en rapportagemogelijkheden.’