DVJ Insights staat voor het derde jaar op rij in de Top 250 Groeibedrijven, Markteffect veroverde voor de tweede keer een plaats in de lijst. De top 250 bestaat uit de snelst groeiende bedrijven in Nederland, met minimaal 10 FTE en/of minstens vijf miljoen euro omzet. Ze realiseerden een minimale jaarlijkse groei van 20% in FTE en/of omzet in drie opeenvolgende jaren in de periode van 2017-2020.
Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: ‘Het feit dat we ondanks de crisis en de dalende markt opnieuw behoren tot de top 250 snelst groeiende bedrijven van Nederland, is een geweldige prestatie van het hele team. Op het moment dat de coronacrisis begon hebben we heel bewust gekozen om te blijven investeren in het team. Daarnaast hebben we heel goed de wetenschap en de inzichten uit de praktijk gebruikt om duiding te geven aan de coronacrisis en hoe hier het beste mee kan worden omgegaan. Door meer dan 50 eigen onderzoeken op te starten en te publiceren zijn veel bedrijven onze inzichten gaan gebruiken om de juiste marketingbeslissingen te nemen tijdens de crisis. Ik ben dan ook enorm trots op hoe we hier met het hele bedrijf mee om zijn gegaan en hoe we ons team steeds weer hebben kunnen versterken.’
Oprichter en directeur van Markteffect Edgar de Beule: ‘Het is een illuster rijtje van prachtige ondernemingen. Wij vinden het dan ook een hele eer dat de ME Research Group, moedermaatschappij van Markteffect en DirectResearch, hiertussen staat. Het is vooral loon naar werken voor onze teams, door hen is de groei van de afgelopen jaren zo succesvol geweest.’
Medeoprichter en -directeur Hesam Fahimi: ‘Dat we dit jaar weer opgenomen worden in de Top 250 Groeibedrijven laat zien dat we blijven groeien en ontwikkelen. Ik ben ontzettend trots op iedereen die de afgelopen jaren zijn/haar bijdrage heeft geleverd. De kwaliteit van ons werk en van onze medewerkers is vandaag de dag ontzettend hoog. Daar blijven we op in zetten zodat we de komende jaren kunnen blijven groeien en ontwikkelen.’
De Top 250 Groeibedrijven 2021 is een initiatief van het Erasmus Centre for Entrepreneurship en NLgroeit en is gebaseerd op het ScaleUp Dashboard van de Rotterdam School of Management (RSM) en het Erasmus Centre for Entrepreneurship.