Delta introduceert DeltaGO

Door Jan Roekens | 03-09-2020

Netflix, Spotify, Basic-Fit, Hello Fresh, Bloomon, Boldking…. tegenwoordig zijn veel producten en diensten in abonnement beschikbaar. Waarom niet ook onderzoek, dacht Delta. In gesprek met een aantal opdrachtgevers kwam het bureau erachter dat er behoefte aan is, bijvoorbeeld wanneer er maar één onderzoeker in de organisatie werkt die wel een inhoudelijke sparringpartner kan gebruiken. Of wanneer een onderzoeksteam het prettig vindt om een externe expert stand-by te hebben, iemand die tijdens drukte even bij kan springen of een frisse kijk op zaken kan geven. Vanuit deze behoefte ontstond DeltaGO.

DeltaGo wordt aangeboden in abonnementsvorm, maar ook via een DeltaGO Expert, die ondersteunt bij inhoudelijke onderzoekszaken, zoals het analyseren en visualiseren van resultaten en via een zogenaamde DeltaGO Assistent die praktische onderzoekstaken uit handen neemt, zoals het programmeren van een vragenlijst of het uitdraaien van tabellen.

Jan Urlings, marktonderzoekexpert bij Delta, zegt dat DeltaGO enthousiast is ontvangen: ‘Het sluit goed aan bij de ontwikkeling in de markt en de wereld van marktonderzoek. Tegelijkertijd proberen we de onderzoeksbranche wakker te schudden door de traditionele project-based prijs-structuren te doorbreken.’

www.deltamarktonderzoek.nl/deltago

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant