Motivaction start samenwerking met digitalAudience

Door Jan Roekens | 22-01-2020

De doelgroepsegmentatie Mentality van Motivaction is nu beschikbaar voor gebruik bij digitalAudience voor audience targeting, onboarding, website en CRM insights op alle platformen en partners van digitalAudience.


“De expertise op kwantitatief en kwalitatief onderzoek op het gebied van doelgroepanalyse en profilering zal ons helpen besluitvormers beter te adviseren, zowel lokaal en internationaal, op identiteit en imago, communicatie, fast moving consumer goods en business to business”, aldus Ruben Niet, oprichter en CEO van digitalAudience.

“Met de toevoeging van ons waarden- en leefstijlmodel Mentality aan deze platformen kunnen organisaties hun communicatie nog beter targeten op specifieke Mentality doelgroepen. Hiermee vervullen wij een lang gekoesterde wens van een aantal van onze klanten uit verschillende sectoren,” aldus Karel Slootman, managing partner bij Motivaction. “Door verder te kijken dan demografische kenmerken en ook rekening te houden met de waarden en mentaliteit van de consument, is het mogelijk een effectievere doelgroepbenadering toe te passen op elke marketing- en communicatiestrategie.”

Bron: Persbericht Motivaction, 16 januari 2020

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?