Marketing measurement maakt het verschil
Van 10 t/m 13 september wordt in Amsterdam het jaarlijkse ESOMAR Congres gehouden. Namens het Data & Insights Network spreekt Sven Meijer, director business development van Objective Platform, op 11 september op het congres over marketing measurement. Daily Data Bytes vroeg hem alvast iets te vertellen over zijn presentatie. Als kernboodschap van zijn lezing…
Hoe vind je de ideale prijs voor een nog niet bestaand product?
Op 12 september houdt Neurensics van 10.00 tot 11.00 uur een webinar over de ideale prijs voor een nieuw product. Sprekers zijn Kai-Markus Mueller (Neurensics), Sandris Murins (founder Scent Camera) en George Boretos (FutureUP). Wat het nieuwe product is? De Scent Camera die geuren vastlegt. Scent Camera is een revolutionair apparaat waarmee dat het mogelijk…
Save the date: 21 september – SMART Congres
Het jaarlijkse SMART Congres komt er weer aan. Op donderdag 21 september is er een dagvullend programma dat je niet alleen laat luisteren, maar je ook prikkelt om zelf na te denken. Laat je niet alleen verrassen, maar neem zelf het roer in handen om kennis te vergaren. Het congres wordt gehouden in De Ruimte,…
Winnaars Insight250 Award bekend
ESOMAR heeft de winnaars bekendgemaakt van de Insight250 Award 2023. De jaarlijkse verkiezing is bedoeld om mensen uit te lichten die bijzondere prestaties leveren op het gebied van marktonderzoek, datagedreven marketing en insights. Van de 250 personen die een award ontvingen, komen er drie uit Nederland. Het zijn Fenny Léautier, Head of Marketing Insights &…
MediaTestDag in teken van Simavi
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.