Annemarie Klaassen is Digital en Webanalist van het jaar 2019
Digital & Webanalist van 2019 is Annemarie Klaassen van VodafoneZiggo. Volgens de jury toont Klaassen zich een vakvrouw die weet hoe online techniek werkt.
Award Insights Professional Bedrijfszijde van het jaar 2019 naar Nicole Engels
De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde van het jaar 2019 is uitgereikt aan Nicole Engels van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO).
Tim Barenbrug wint award Insights Professional Bureauzijde
Ook onder de bureaus is een prijs voor Insights Professional van het jaar 2019 uitgereikt. Tim Barenbrug van Totta Research heeft deze in ontvangst genomen.
MeMo2 is Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar
MeMo2 is bij de uitreiking van de MOAwards 2019 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Het is de tweede keer dat MeMo2 de felbegeerde titel wint.
Digital advertising effectief inzetten: praktische aanbevelingen
Voor de ‘Insights Scientist van het jaar’ award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de praktische aanbevelingen op een rij.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
In drie stappen met online data naar effectieve campagnes
Voor de ‘Insights Scientist van het jaar’ award zijn de artikelen gebundeld in de publicatie MOA Topic of the Year 2018: Digital Advertising. Dit keer de bijdrage van Martin Leeflang, Validators, over het belang van data voor het bepalen van de effectiviteit van een campagne en hoe je in drie stappen tot een data gedreven organisatie kunt komen.
Eltine van der Veer, Braingineers: Zie het als Google Analytics voor emoties
Hoe ziet een onbewuste meting bij de Braingineers er in de praktijk uit? Research Director Eltine van der Veer, sinds deze zomer drager van de felbegeerde titel Insights Professional van het jaar, laat het zien.
MOAWARD – Insights professional bedrijfszijde: het gaat om het verbinden van softe en harde skills én data
Het zijn de leading ladies aan bedrijfszijde. Ze werken hard aan om hun werkgever elke dag weer wat wijzer te maken. Wijzer over de markt, hoe de producten en dienstverlening worden beleefd en over wat goed onderzoek is. Marjolein Monkel (TravelBird), Daniëlle Koning (UWV) en Shirley van Stappershoef (Qmusic) aan het woord voor bekend werd dat Daniëlle Koning de titel binnensleepte.
Christiaan Buitenhuis, Interpolis: Niet meer een half jaar over een simpele vraag doen
Moedermaatschappij Achmea krimpt als bedrijf, maar de afdeling Marketing Intelligence van onderdeel Interpolis groeit als kool. Vanaf 1 januari opereert de organisatie in scrumteams. ‘We moeten nog pragmatischer werken’, zegt senior marktonderzoek Christiaan Buitenhuis. Ondanks de krimp van moedermaatschappij Achmea, blijft de afdeling Marketing Intelligence van onderdeel Interpolis uitdijen.