Vertrouw niet te veel op A/B-testen
Marketeers moeten voorzichtig zijn bij het gebruik van A/B-testen voor online advertenties op platforms zoals Meta en Google, zo stelt een nieuw onderzoek. Een advertentie die het goed doet heeft dat misschien eerder te danken aan het specifieke publiek dat de uiting ziet, dan aan creatieve elementen van de advertentie. ▼ Het onderzoek – gepubliceerd…
Marketing Intelligence-quiz op de Hogeschool van Amsterdam
Het Marketing Intelligence Network (MI Network) op verschillende manieren jongeren enthousiast te maken voor marketing intelligence. Afgelopen week deed de organisatie dat met de Marketing Intelligence-quiz op de Hogeschool van Amsterdam. Zo’n 150 tweedejaars studenten Commerciële Economie deden mee, en het ging er fanatiek aan toe. De quiz bestaat uit diverse rondes met vragen over…
Traffic Builders Beste agency bij Dutch Search Awards
10 seconden voor e-mail
‘Een goede analist weet wanneer hij moet stoppen’
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.