MOA presenteert geheel herziene versie Proeven van succes
De zesde, geheel gewijzigde druk van het boek Proeven van succes van Joep Brinkman is uit! Een boek met de nieuwste inzichten en visies ten aanzien van het sensorisch onderzoek. Voor de (ervaren) sensorische onderzoeker, maar ook voor eenieder die in zijn of haar studie of werk met smaakonderzoek, voedingsmiddelentechnologie of Food Marketing te maken krijgt.
De smaak naar meer..
Wil jij meer weten over de meerwaarde van Sensorisch Onderzoek voor jouw bedrijf? Inholland Academy biedt in samenwerking met de MOA vanaf begin september de introductiecursussen Sensorisch Onderzoek aan.
Samenwerking MOA en Inholland Academy in cursussen Sensorisch Onderzoek
Expertise Center MOA en Inholland Academy zijn een samenwerking gestart in het cursusaanbod Sensorisch Onderzoek. Doel van deze samenwerking is het verhogen van het kennisniveau op gebied van sensorisch onderzoek van medewerkers in voedingsmiddelenbedrijven.
Partnership Haystack Research Consulting en Mobiel Centre
Mobiel Centre en Haystack Research Consulting gaan een partnership aan voor de uitvoering van sensorisch veldwerk in Nederland. Haystack heeft in Leuven (België) eigen sensorische onderzoeksfaciliteiten en met dit partnership kan ook in Nederland op drie locaties (Almere, Utrecht en Eindhoven) veldwerk gegarandeerd worden.
De omzet in de duurzame touringcarsector blijft stijgen
Panteia verricht jaarlijks, in opdracht van Busvervoer Nederland, een onderzoek naar de omvang en samenstelling van het touringcarvervoer in Nederland. De bevindingen staan beschreven in de nieuwe brochure “Kerncijfers 2018 van het Nederlandse touringcarvervoer”.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Hoe Alpro en Haystack de uitzonderingen vangen: leren van creatieve consumenten
Dat de consument inventief is, was al bekend. Maar hoe ontdek je deze creativiteit? En vooral, hoe kun je er als bedrijf van leren en het vertalen naar bijvoorbeeld R&D, marketing en content-creatie? Dat is wat Alpro, producent van plantaardige alternatieven voor zuivelproducten, al geruime tijd doet.