Online Dialogue Best CRO Agency of the Year
QualCollective – small maar mighty
De stand van het vak ‘Het nieuwe normaal is nog niet bereikt’
Future of Food Institute – Insights voor duurzaamheid
Viral Vigor – perspectieven en kansen in Covid-tijden
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Delta introduceert DeltaGO
Op het snijpunt van digitaal en face-to-face
Duizenden ontslagen bij Nielsen
Bureau Lahaut verhuist naar nieuw pand
Bureau Lahaut is per 15 augustus 2020 verhuisd naar de Herengracht 62 te Amsterdam. Bureau Lahaut is het onderzoeksbureau voor de kunst- en cultuursector. Daarnaast verzamelen zij data en geven een algemeen inzicht in de cultuursector om zodoende de sector als geheel te versterken.
Newcom ontwikkelt Exploratio
Newcom heeft de online applicatie Exploratio ontwikkeld om organisaties de mogelijkheid te bieden zelf – via een licentie – online enquêtes uit te voeren onder hun doelgroepen. Exploratio is ISO27001:2013 en NEN7510:2011 gecertificeerd.
Ipsos-campagne voor goed onderzoek
Ipsos Nederland is onlangs gestart met een reclamecampagne om diverse vormen van marktonderzoek zoals opinie-, gezondheidszorg-, consumenten- en medewerkersonderzoek onder de aandacht te brengen.
Offspring Media en Markteffect starten samenwerking
Online uitgeverij Offspring Media en Markteffect slaan de handen ineen. Na een pilot gaan de bedrijven de samenwerking verder uitbreiden in de vorm van een gemeenschappelijke marktonderzoekspropositie in de markt voor gezinnen met jonge kinderen en zwangere vrouwen.