Bureaus | 22 april 2020
22 april 2020

CMNTY launches virtual focus group and real-time video chat solution

CMNTY Corporation has expanded its platform with real-time video chat functionality. The new solution called Focus makes it easy to host video sessions as part of in-depth interviews, virtual focus
groups and live brainstorming sessions.

Bureaus | 22 april 2020
22 april 2020

ME Research Group neemt Team Vier over

ME Research Group, waar onderzoekbureau Markteffect en DirectResearch deel van uitmaken, neemt branchegenoot Team Vier over. Met de overname bouwt ME Research Group haar positie in de branche verder uit. 

Bureaus | 21 april 2020
21 april 2020

Underlined en Broad Horizon / Cmotions bundelen krachten

Underlined is per 17 april 2020 samengegaan met Broad Horizon / Cmotions. Hiermee ontstaan kansen om de Data Driven Customer Experience Management en artificial intelligence expertise van Underlined toe te voegen aan de dienstverlening van Broad Horizon in domeinen, zoals Microsoft Azure & Dynamics 365, de digitale transformatie en brede data science dienstverlening.

Bureaus | 07 april 2020
07 april 2020

DirectResearch bestaat 15 jaar!

In 2005 startte Okkie Boot DirectResearch met de onderliggende motivatie om marktonderzoek gemakkelijk, sneller en efficiënter te maken voor opdrachtgevers. Inmiddels bestaat het bedrijf 15 jaar en is er veel veranderd.

Bureaus | 31 maart 2020
31 maart 2020

Covid-19 dossier van DVJ Insights

DVJ is al enkele weken geleden begonnen om in opdracht van RTL te peilen of en in welke mate Nederland zich zorgen maakt over het coronavirus en welke maatregelen er genomen worden.

Bureaus | 25 maart 2020
25 maart 2020

Nieuwe samenwerking: The House of Insights

Sjoerd Koornstra, Durk Bosma en Patrick Bruin sloegen de handen ineen en zijn op 1 maart The House of Insights begonnen.

Bureaus | 11 maart 2020
11 maart 2020

WPP neemt data science bedrijf Sandtable over

GroupM onderdeel van WPP heeft onlangs het data science bedrijf Sandtable overgenomen. Sandtable is gespecialiseerd in behavioural analytics en advanced simulations.

Bureaus | 10 maart 2020
10 maart 2020

Dynata en CMNTY join forces

Dynata and CMNTY Corporation announced a partnership to help brands improve audience engagement by leveraging insights for ongoing, deeper engagement, creating a more complete picture of their customers and generating stronger, more resilient relationships.

Bureaus | 03 maart 2020
03 maart 2020

MarketResponse neemt meerderheidsbelang in 4orange

MarketResponse International Group heeft een belang van 85% verworven in 4orange, specialist in klantinformatie en marketing infrastructuur. Daarmee versterkt MarketResponse zijn portfolio en toonaangevende positie op de Nederlandse markt.

Bureaus | 27 februari 2020
27 februari 2020

InSites Consulting Nederland versterkt leiderschap

Met een jaar-op-jaar groei van meer dan 20% breidt de Nederlandse branche van InSites Consulting zijn klantenportefeuille fors uit, met zowel meer internationale als nationale klanten. Om aan die vraag te voldoen, is een solide team nodig, met een versterking en herschikking van het leiderschap tot gevolg.

Bureaus | 24 februari 2020
24 februari 2020

CMNTY launches MoodBoard feature with image recognition

Insights community software firm CMNTY Corporation has added a new feature called ‘MoodBoard’, allowing community members to add images to a digital canvas. The feature makes it simple and playful for people to visualize their thoughts and ideas, for example as part of online co-creation sessions.

Bureaus | 12 februari 2020
12 februari 2020

Ipsos neemt meerderheidsbelang in Askia

Ipsos heeft aangekondigd een meerderheidsbelang te nemen in survey technology leverancier Askia. Met deze acquisitie wil Ipsos het survey platform van de toekomst verder uitbouwen. 

";

Ook de laatste bytes ontvangen?