Respondenten zetten zich belangeloos in
Respondenten.nl heeft aan het begin van de coronatijd haar 55.000 respondenten gevraagd zich ook in te zetten voor andere intiatieven. En dat deden ze!
Validators introduceert ValueFlow met DIY-variant
Sinds 2013 meet Validators de emotionele waardering van content met de wetenschappelijk gevalideerde methode ValueFlow. Afgelopen jaar is hard gebouwd aan een online ValueFlow-applicatie waarmee naast het opstarten van het onderzoek (in de DIY-variant) steeds meer geavanceerde analyses gemaakt kunnen worden.
Nieuwe dienst: Data Science As A Service
Samen met 4orange en RealTime Lead Group lanceert MarketResponse een nieuwe dienst: Data Science As A Service. Met deze dienst gaan ze hun dataspecialisten flexibel inzetten bij organisaties, op basis van abonnement, strippenkaart of project.
Ruigrok NetPanel introduceert de Pitstop
Ruigrok NetPanel heeft een nieuw product ontwikkeld, genaamd Pitstop. ‘Dé manier om erachter te komen wat jouw doelgroep wil, is door uitgebreid onderzoek te doen. Maar we snappen dat je daar niet altijd de tijd en het budget voor hebt. Daarom hebben wij Pitstop ontwikkeld, een snelle en kostenefficiënte manier om inzicht te krijgen in je doelgroep’, aldus Ruigrok NetPanel.
Essensor bestaat 25 jaar!
25 jaar geleden startte founder Wim Vaessen het sensorisch marktonderzoeksbureau Essensor aan de keukentafel van zijn huis in Delft. Na zijn promotie aan de Universteit van Groningen én een succesvolle carriere bij Unilever wilde hij vervolgens als ondernemer zijn geluk te beproeven.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Underlined winnaar KPN API challenge 2020
Underlined is uitgeroepen tot winnaar van de KPN Customer Contact API challenge 2020! De Underlined Hub voor CX Analytics met daarin de API Suite wordt nu onderdeel van deze online marktplaats.
MeMo² wint AMMA Award voor Best Media Research
De organisatie van de AMMA Awards heeft onlangs de winnaars van de editie van 2020 bekendgemaakt. MeMo² mocht vanwege het inzenden van de THX.-case de award voor Best Media Research mee naar huis nemen. Het bureau was verder nog genomineerd in de categorie Best Media Innovation.
Panteia en MuConsult bundelen de krachten
Door verregaande samenwerking willen Panteia en MuConsult beter gebruikmaken van de kennis en expertise rondom de thema’s mobiliteit en transport. Beide bureaus blijven onder hun eigen naam actief in de markt.
Store Support krijgt een nieuwe naam: excap
Store Support heet vanaf nu excap. Het bedrijf is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek, customer journey management en consultancy rondom de beleving van medewerkers. De oprichters voelden al jaren dat de naam weliswaar bekend was, maar te weinig ‘dekking’ bood.
Validators en Beautiful Lives lanceren IdeaCheck
Merken zetten nu alles op alles om nieuwe campagnes en proposities te maken die qua toon en inhoud aansluiten bij de nieuwe realiteit. Om ze hierbij te helpen, bundelen Validators en Beautiful Lives hun krachten in een vernieuwende onderzoeksoplossing: IdeaCheck.
MediaTestDag voor twee goede doelen
Voor de tweede keer dit jaar organiseerde MediaTest een dag waarbij ze gratis onderzoek uitvoerden. Dit keer voor Stichting Jarige Job en het Ronald McDonald Kinderfonds.
NPO en Motivaction sluiten overeenkomst
Onlangs hebben Nederlandse Publieke Omroep en Motivaction een overeenkomst gesloten voor uitvoering van het Media Appreciatie Panel (MAP). Het MAP is één van de grootste continue mediaonderzoeken in Nederland.