Bureaus | 05 augustus 2020
05 augustus 2020

Validators introduceert ValueFlow met DIY-variant

Sinds 2013 meet Validators de emotionele waardering van content met de wetenschappelijk gevalideerde methode ValueFlow. Afgelopen jaar is hard gebouwd aan een online ValueFlow-applicatie waarmee naast het opstarten van het onderzoek (in de DIY-variant) steeds meer geavanceerde analyses gemaakt kunnen worden.

Bureaus | 05 augustus 2020
05 augustus 2020

Nieuwe dienst: Data Science As A Service

Samen met 4orange en RealTime Lead Group lanceert MarketResponse een nieuwe dienst: Data Science As A Service. Met deze dienst gaan ze hun dataspecialisten flexibel inzetten bij organisaties, op basis van abonnement, strippenkaart of project.

Bureaus | 21 juli 2020
21 juli 2020

Ruigrok NetPanel introduceert de Pitstop

Ruigrok NetPanel heeft een nieuw product ontwikkeld, genaamd Pitstop. ‘Dé manier om erachter te komen wat jouw doelgroep wil, is door uitgebreid onderzoek te doen. Maar we snappen dat je daar niet altijd de tijd en het budget voor hebt. Daarom hebben wij Pitstop ontwikkeld, een snelle en kostenefficiënte manier om inzicht te krijgen in je doelgroep’, aldus Ruigrok NetPanel.

Bureaus | 21 juli 2020
21 juli 2020

Essensor bestaat 25 jaar!

25 jaar geleden startte founder Wim Vaessen het sensorisch marktonderzoeksbureau Essensor aan de keukentafel van zijn huis in Delft. Na zijn promotie aan de Universteit van Groningen én een succesvolle carriere bij Unilever wilde hij vervolgens als ondernemer zijn geluk te beproeven.

Bureaus | 15 juli 2020
15 juli 2020

Underlined winnaar KPN API challenge 2020

Underlined is uitgeroepen tot winnaar van de KPN Customer Contact API challenge 2020! De Underlined Hub voor CX Analytics met daarin de API Suite wordt nu onderdeel van deze online marktplaats.

Bureaus | 07 juli 2020
07 juli 2020

MeMo² wint AMMA Award voor Best Media Research

De organisatie van de AMMA Awards heeft onlangs de winnaars van de editie van 2020 bekendgemaakt. MeMo² mocht vanwege het inzenden van de THX.-case de award voor Best Media Research mee naar huis nemen. Het bureau was verder nog genomineerd in de categorie Best Media Innovation.

Bureaus | 01 juli 2020
01 juli 2020

Panteia en MuConsult bundelen de krachten

Door verregaande samenwerking willen Panteia en MuConsult beter gebruikmaken van de kennis en expertise rondom de thema’s mobiliteit en transport. Beide bureaus blijven onder hun eigen naam actief in de markt.

Bureaus | 25 juni 2020
25 juni 2020

Store Support krijgt een nieuwe naam: excap

Store Support heet vanaf nu excap. Het bedrijf is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek, customer journey management en consultancy rondom de beleving van medewerkers. De oprichters voelden al jaren dat de naam weliswaar bekend was, maar te weinig ‘dekking’ bood.

Daily Data Bytes wordt gesteund door Kennispartners.

Bureaus | 24 juni 2020
24 juni 2020

Validators en Beautiful Lives lanceren IdeaCheck

Merken zetten nu alles op alles om nieuwe campagnes en proposities te maken die qua toon en inhoud aansluiten bij de nieuwe realiteit. Om ze hierbij te helpen, bundelen Validators en Beautiful Lives hun krachten in een vernieuwende onderzoeksoplossing: IdeaCheck.

Bureaus | 17 juni 2020
17 juni 2020

MediaTestDag voor twee goede doelen

Voor de tweede keer dit jaar organiseerde MediaTest een dag waarbij ze gratis onderzoek uitvoerden. Dit keer voor Stichting Jarige Job en het Ronald McDonald Kinderfonds.

Bureaus | 10 juni 2020
10 juni 2020

NPO en Motivaction sluiten overeenkomst

Onlangs hebben Nederlandse Publieke Omroep en Motivaction een overeenkomst gesloten voor uitvoering van het Media Appreciatie Panel (MAP). Het MAP is één van de grootste continue mediaonderzoeken in Nederland.

Bureaus | 08 juni 2020
08 juni 2020

Validators en KICK! Creative Agency gaan samenwerken

Na eerdere succesvolle gezamenlijke klantprojecten hebben Validators en KICK! Creative Agency hun partnership deze week officieel beklonken. Validators test vanaf nu de effectiviteit van creaties van KICK!, zodat hun uitingen voor de start van een campagne nog geoptimaliseerd worden. Dit geldt voornamelijk voor video, banners en DOOH.