Onderzoek | 09 juni 2021
09 juni 2021

Customer Experience Benchmark 2021

Nederland ontwikkelt zich positief op het gebied van customer experience. Wel verschilt de ontwikkeling sterk per sector. Dat blijkt uit jarenlang onderzoek van Blauw Research naar de klantgedrevenheid van organisaties in 11 sectoren in Nederland: de Customer Experience Benchmark. Uit grootschalig onderzoek van Blauw blijkt dat Nederland zich positief ontwikkelt op het gebied van customer...
Bureaus | 17 mei 2021
17 mei 2021

Whitepaper creatieve technieken en communities

MWM2 heeft een whitepaper uitgebracht over creatieve technieken en communities. De kracht van een research community zit volgens het bureau in de interactie met de doelgroep, het verkrijgen van waardevolle inzichten en snelheid waarmee ze kunnen worden verzameld. De research community leent zicht ook goed het uitdagen van deelnemers met behulp van creatieve technieken. Theodora...
Actueel | 28 april 2021
28 april 2021

Discover M(I)E – De bol.community voor de winkel van ons allemaal

Hoe blijft bol.com de winkel van ons allemaal? Door klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden! De bol.community helpt bol.com om de behoeften van de klant centraal te zetten bij de keuzes die in de organisatie worden gemaakt. Bol.com is de winkel van ons allemaal. Om blijvend aan de winkel te kunnen werken is de...
Onderzoek | 31 maart 2021
31 maart 2021

Klantcontact B2B net zo belangrijk als kwaliteit

85% van de inkopers in B2B vindt dat klantcontact net zo belangrijk is als de kwaliteit van het product of de dienst, zo blijkt uit onderzoek Salesforce. De pandemie zorgt voor verschuivingen in behoeften van B2B-klanten. Inleven, snelle communicatie en vertrouwen worden steeds belangrijker. Volgens het onderzoek zijn er vijf belangrijke zaken die spelen binnen...
Best practices | 18 maart 2021
18 maart 2021

Met consumenten trends ontdekken

Geen onderzoek zonder consumenten, dat is algemeen bekend. Maar als je op zoek bent naar inzichten die verder gaan dan alleen het vragen naar een mening, dan is het ook belangrijk dat je de juiste consument op het juiste moment betrekt in je onderzoek. Een bijdrage van Kjell Massen van InSites Consulting. Binnen InSites Consulting...
Bureaus | 10 maart 2020
10 maart 2020

Dynata en CMNTY join forces

Dynata and CMNTY Corporation announced a partnership to help brands improve audience engagement by leveraging insights for ongoing, deeper engagement, creating a more complete picture of their customers and generating stronger, more resilient relationships.

Best practices | 21 november 2019
21 november 2019

Hoe creative crowdsourcing innovaties een boost kan geven

Volgens Forrester hebben op elke 100 mensen 90 de skill om te valideren (‘validate’), 9 om te optimaliseren en beheren (‘curate’), en maar één de eigenschap om echt te creëren (‘create’), wat wil zeggen dat slechts 1% voldoende creatief is om ‘out of the box’ te denken en creatieve ideeën te bedenken en vorm te geven, een van de belangrijkste succesfactoren van innovatie.

Interviews | 12 september 2019
12 september 2019

Fempowerment volgens Laure van Ravensberg: Women in Analytics delen kennis

Vrouwen en nog eens vrouwen. Op het podium van het Digital Analytics Congres op 8 oktober 2019 stonden uitsluitend vrouwelijke sprekers. Dat is o.a. te danken aan Women in Analytics, de vanuit Amerika overgewaaide vrouwencommunity waarmee de congresorganisatie samenwerking zocht.

Bureaus | 02 juli 2019
02 juli 2019

InSites Consulting versterkt community-aanbod met overname Join the Dots

InSites Consulting heeft onlangs de overname aan van Join the Dots, een innovator in online insight-community’s, aangekondigd. Join the Dots is het vierde bedrijf dat door het marktonderzoeksbureau wordt overgenomen in amper anderhalf jaar tijd.

Ook de laatste bytes ontvangen?