Survalyzer op MIE’24: AI-integratie in klantcontact
Survalyzer presenteerde de afgelopen tijd opmerkelijke resultaten met ChatGPT op het gebied van sentiment- en onderwerpanalyse in open teksten. Volgens eigenaar Christian Hyka staan we nog maar aan het begin van de AI-reis. Daar komt hij over vertellen op het MIE. Wat doe je wanneer je klantervaringsmanagement hapert? Voor het Zwitserse postbedrijf GeoPost DPD was…
Maatregelen tegen greenwashing in de maak
De eerste MediaTestTaart van 2023 gaat naar Natuurhuisje
Topadverteerders voelen druk op marketing- en advertentiebudget
Rijksoverheidcampagnes: dalende herkenning, stijgende waardering
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Jongste generatie wil liefst doneren aan beter milieu
Topsport van maatschappelijke waarde
Consument blijft ook nu goede doelen steunen
Dat blijkt uit een representatieve peiling van MarketResponse onder ruim vijfhonderd Nederlanders. De Nederlandse consument blijft ondanks de coronacrisis goede doelen op hetzelfde niveau als voorheen ondersteunen met donaties.
Burgers ontevreden over corona-communicatie vanuit gemeenten
Zo blijkt uit onderzoek van Bluefield. Slechts 30% van de Nederlanders is tevreden over de corona-communicatie van hun gemeente.
Duurzaam denken is nog niet duurzaam doen
Het merendeel van de Nederlanders (65%) maakt zich zorgen om de opwarming van de aarde. Om hier iets aan te doen kijken burgers vooral naar de overheid en het bedrijfsleven. Nederlanders willen – per saldo – dat de overheid meer doet om klimaatverandering tegen te gaan.
Het optimaliseren van non-profit websites
Leer je doelgroep kennen, genereer traffic, duik in je data en stuur gericht. Conversieoptimalisatie is niet alleen voor grote commerciële organisaties met grote budgetten. Integendeel. Tijdens het MIE laten 2 interessante non-profit organisaties zien hoe zij dit aanpakken.
Nepnieuws: De feiten spreken! Maar voor wie?
Ze roepen al heel lang dat je niet alles moet geloven wat je leest, maar het fake news- fenomeen geeft dat advies een nieuwe dimensie. Cijfers worden vaak misbruikt om het kromme recht te praten. Maar kunnen keiharde data de nepberichten ook bestrijden?