Nieuw licht op de context voor impact campagnes
Het succes van een campagne blijft een complexe samenkomst van factoren. Naast het merk, de propositie en de intrinsieke elementen van de creatie wordt ook met steeds meer interesse naar omgeving gekeken: de context. Dat is niet onterecht, vindt Dennis Hoogervorst, research- en insights-expert bij DPG Media. DPG Media en GroupM hebben in een nieuw…
Marketing Intelligence-quiz op de Hogeschool van Amsterdam
Het Marketing Intelligence Network (MI Network) op verschillende manieren jongeren enthousiast te maken voor marketing intelligence. Afgelopen week deed de organisatie dat met de Marketing Intelligence-quiz op de Hogeschool van Amsterdam. Zo’n 150 tweedejaars studenten Commerciële Economie deden mee, en het ging er fanatiek aan toe. De quiz bestaat uit diverse rondes met vragen over…
Sprints & Sneakers Festival: van talks tot party
Op 29 september 2023 organiseert Sprints & Sneakers een festival voor marketeers bij Thuishaven in Amsterdam. Na de uitverkochte eerste editie in 2022, verwacht de organisatie opnieuw een samensmelting van congres en festival. Overdag is er tijd voor inhoud, ’s avonds is het feest. Congressen zijn vaak saai en de meeste festivals zijn niet leerzaam,…
DVJ Insights uitgeroepen tot NIMA Marketing Company of the Year
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.

