Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Een overvloed aan kanalen – en de gevolgen voor insights (deel 2)
Een overvloed aan kanalen – en de gevolgen voor insights (deel 1)
Generatiemarketing: van quick fix naar serious business
Facebook nu ook via je bril
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Digital Excellence Monitor 2020
Column Eveline van Zeeland: Waanzinnig goed onderzoek
Personalisatie …, en hoe zit het met privacy en ethiek?
Yvonne van Everdingen benoemd tot hoogleraar Marketing & Innovation
Per 1 augustus 2020 is dr. Yvonne van Everdingen benoemd tot hoogleraar Marketing & Innovation aan de Rotterdam School of Management (RSM), Erasmus Universiteit. De leerstoel heeft tot doel het bevorderen van onderzoek en onderwijs op het gebied van de marketing van nieuwe producten en het gebruik van nieuwe technologieën voor marketingdoeleinden.
Grote verschuivingen in mediatrends door coronacrisis
Sinds 2016 voert MediaTest, in samenwerking met het Nederlands MediaNetwerk, jaarlijks het Media-trendonderzoek uit onder professionals in de mediabranche.
Nederlanders positief tegenover heropstarten collectes
Nederlanders staan positief tegenover heropstarten van straatcollectes en huis-aan-huiswerving. Dat blijkt uit de donatiemonitor van neuromarketing onderzoeksbureau Bloakes.
NPO en Motivaction sluiten overeenkomst
Onlangs hebben Nederlandse Publieke Omroep en Motivaction een overeenkomst gesloten voor uitvoering van het Media Appreciatie Panel (MAP). Het MAP is één van de grootste continue mediaonderzoeken in Nederland.