Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Geef je merk regie over je CX strategie

Op Best of MIE vertellen Hubert van Wensen en Hans Middelhoek van The USP Company alles over CX, UX en journeys. Hoe geef je het merk regie over je CX? Voor Daily Data Bytes schreven ze er alvast een artikel over. Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang...
Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Hoe verbind je jouw merk aan bitcoin?

In navolging van het succes van de Markteffect Bitcoin Monitor, die periodiek het consumentenvertrouwen in kaart brengt, neemt Bas de Vries van Markteffect je tijdens Best of MIE graag mee in de kracht van bitcoin als merk. Welke kansen en bedreigingen brengt dit met zich mee? Hoe kun je hier, los van een investering of...
Actueel | 02 september 2021
02 september 2021

De trend vooruit

Op Best of MIE spreken Jeannette van der Rhee en Arjan Veninga van InSites Consulting over Culture + Trends in Nederland anno 2021. Welke trends zijn er en wat kun je ermee? Arjan Veninga schreef er alvast een bijdrage over. De afgelopen anderhalf jaar was op zijn minst gezegd anders. Maar als je het aan...
Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Slim innoveren binnen het publieke domein

Tijdens een interactieve sessie op Best of MIE laten Sabine Croes van Perspective en Marit Groeneveld van het ministerie van Algemene Zaken zien hoe je met het Public design wiel samen met burgers en stakeholders kunt werken aan innovaties binnen de (Rijks)overheid. Renske Verweijen van Perspective schreef er een artikel over. Wat heeft informatie rondom...
Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Boost je insights en optimaliseer je online CX

Quantilope en WUA vertellen je in hun sessies op Best of MIE hoe je actuele insights implementeert in je innovatieprocessen en hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen. Peter van Keulen (quantilope): The success of brands is insights-driven. In today’s competitive market, leading brands will be those who truly understand...
Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Quantilope’s Insights Automation platform

New study finds the Total Economic Impact™ of quantilope’s Insights Automation platform can provide researchers a 319% ROI over a three year period. You can experience quantilope’s Insights Automation platform at Best of MIE. A commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of quantilope in June 2021 found that brands can receive net benefits...
Actueel | 30 augustus 2021
30 augustus 2021

Humanizing data in een data-gedreven wereld

Hoe combineren Ipsos en VodafoneZiggo behavioural science en data-science om krachtige marketinginterventies op maat te ontwikkelen. Je hoort er alles over in de Best of MIE-presentatie van Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van Vodafone Ziggo op 22 en 23 september a.s. En Paulien Schieven van Ipsos schreef er het volgende verhaal over. Sneller,...
Actueel | 30 augustus 2021
30 augustus 2021

De succesverhalen van Qmusic en Stichting Kinderpostzegels

Ontdek alles over de Qmusic engagement success story naar betekenisvolle radio en hoe je in coronatijd toch een zeer succesvolle Kinderpostzegels-actie kunt neerzetten. Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic) Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier? Het geheim van Qmusic zit in het centraal stellen van...
Actueel | 30 augustus 2021
30 augustus 2021

Engeland wil AVG-regels hervormen

De Britse regering is voornemens om af te wijken van sommige onderdelen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Tegelijkertijd werd bekend dat de Nieuw-Zeelandse privacycommissaris John Edwards de volgende Britse informatiecommissaris zou kunnen worden. In een interview met de Telegraph zei staatssecretaris Oliver Dowden dat de rol van informatiecommissaris evenwicht moet brengen tussen het beschermen...
Actueel | 25 augustus 2021
25 augustus 2021

Michiel Dullaert en Tim Zuidgeest bijten spits Best of MIE af

Met hun inspirerende en bestbeoordeelde sessies over datavisualisatie en neuromarketing openen zij Best of MIE ’21 op 22 en 23 september Live in de Jaarbeurs. Ontdek alles over de manier om impact te maken in presentaties, of kruip in het brein van je (website) bezoeker en neem de onbewuste hobbels in je customer journey weg....
Actueel | 18 augustus 2021
18 augustus 2021

Over een andere boeg

Na een mooie carrière in de onderzoekswereld (o.a. Motivaction, Heineken, ABN-AMRO) besteedt Henk Eising nu een deel van zijn tijd aan vrijwilligerswerk in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis in Amsterdam (AVL). Daar vervoert hij patiënten van de verpleegafdeling naar onderzoeks- en behandelkamers. En weer terug. Mooi en dankbaar werk, vindt hij. En je maakt het...
Actueel | 16 augustus 2021
16 augustus 2021

AP publiceert aanbevelingen voor smart cities

De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) publiceert aanbevelingen voor de ontwikkeling van zogenoemde smart city-toepassingen. De aanbevelingen zijn bedoeld voor gemeenten die met slimme sensoren en meetapparatuur data in de openbare ruimte verzamelen of dat van plan zijn. In mei en juni schreven we al uitgebreid over de boete die de Autoriteit Persoonsgegevens oplegde aan de gemeente...

Ook de laatste bytes ontvangen?