Dapresy en Nebu gaan samenwerking aan
Dapresy en Nebu gaan samenwerken op het gebied van Customer Experience. Het nieuwe gecombineerde product biedt klanten een uitgebreide oplossing omtrent Sample Management, Data Collection, Reporting en Case Management.
CMNTY ontwikkelt nieuw community platform
Het tech bedrijf CMNTY Corporation heeft een nieuwe versie van de community software ontwikkeld. CMNTY Platform 6 is het resultaat van 12 jaar onderzoek en ontwikkeling in de insights community wereld.
AnalitiQs en No Ties bundelen krachten
Data & analytics dienstverlener AnalitiQs heeft onderzoeksbureau No Ties, onder andere bekend van de panels Invotes en Peil.nl, overgenomen. Beide partijen werken al geruime tijd samen en blijven onder hun eigen naam opereren. Hun dienstverlening op het gebied van HR-analytics en Marketing & Customer Intelligence zal hierdoor worden uitgebreid.
Totta Research en Totta data lab overgenomen door Blue Field Agency
Marketingbureau Blue Field Agency heeft bekendgemaakt dat Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab voortaan opereren onder de vlag van Bluefield. Dit najaar zullen de bedrijven verhuizen naar één gezamenlijk pand in Amsterdam.
De klant staat centraal in 5 jaar agile werken bij Newcom
In 2001 werd het Agile Manifesto gepubliceerd, de grondslag voor een manier van werken waarbij men ‘wendbaar’ is in een wereld die ook in beweging is. Al snel werd deze manier van werken omarmd door de wereld van softwaredevelopment en later ook door andere organisaties: van start-ups tot multinationals, van uitermate winstgevende bedrijven tot non-profit instellingen.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Partnership Haystack Research Consulting en Mobiel Centre
Mobiel Centre en Haystack Research Consulting gaan een partnership aan voor de uitvoering van sensorisch veldwerk in Nederland. Haystack heeft in Leuven (België) eigen sensorische onderzoeksfaciliteiten en met dit partnership kan ook in Nederland op drie locaties (Almere, Utrecht en Eindhoven) veldwerk gegarandeerd worden.
Veylinx opent kantoor in New York
Veylinx’s derde kantoor is geopend in New York. Hiermee wil het bedrijf voldoen aan de groeiende vraag van multinational klanten naar wereldwijde consumer research. Veylinx werkt al samen met een aantal internationale klanten zoals Unilever, Heineken, P&G, Danone and Phillips.
InSites Consulting versterkt community-aanbod met overname Join the Dots
InSites Consulting heeft onlangs de overname aan van Join the Dots, een innovator in online insight-community’s, aangekondigd. Join the Dots is het vierde bedrijf dat door het marktonderzoeksbureau wordt overgenomen in amper anderhalf jaar tijd.
Nominaties Dutch Search Awards 2019 bekend
De Dutch Search Awards is een initiatief dat opgericht is om excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. In totaal zijn er 21 awards, onderverdeeld in vier verschillende categorieën.
Het jaar van Clever°Franke
Gert Franke, mede-oprichter van Clever°Franke, vertelt over de uitbreiding van zijn bedrijf. Gert Franke zal op het Digital Analytics Congres, uitgebreid spreken over “The Art of Visualizing Data’.