Best practices | 25 september 2018
25 september 2018

Effectief adverteren: boodschappen doen in het brein

Is het meten van effecten van commercials in een laboratoriumomgeving een goede evaluatiemethode? Moeten we niet testen in een meer realistische setting, bijvoorbeeld als iemand kijkt naar een televisieprogramma, samen met anderen? Sjoerd Koornstra beschrijft een case waarin bewust kijken en onbewust verwerken samenkomen.

Interviews | 21 juni 2018
21 juni 2018

Winnaar AMMA Award 2018: Voorspel de impact van outdoor vooraf

Niet achteraf maar vooraf de impact van een buitenreclame voorspellen. Met de Outdoor Ad Impact Forecaster kunnen MeMo2 en buiten-reclamespecialist Exterion Media op basis van machine learning vooraf een advies ontwikkelen. Ze wonnen er een Amma Award mee.

Interviews | 20 april 2018
20 april 2018

Van loonstrookjesboer naar recognized world class HR solution provider

‘Merktransitie met impact door emotive branding’, zo luidde de titel van de presentatie op het MIE van Maartje Grossouw van Raet en Celeste Miller van Totta. De klassieke opvatting dat een merk kleur moet bekennen, blijkt achterhaald.

Ook de laatste bytes ontvangen?