Actueel | 02 mei 2023
‘De kracht van ChatGPT: kansen en valkuilen onthuld!’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland, met de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Charida Dorder van het platform AI for Marketing Academy opent het MIE op dinsdag 9 mei met een keynote over de kracht van...
Actueel | 02 mei 2023
AMMA Award voor beste research naar MeMo2
Bij de AMMA Awards 2023 heeft MeMo2 (a Kantar company) de award gewonnen voor beste research. Het onderzoek dat met de eer ging strijken, had als titel ‘Het ware media-effect op supermarktbezoek ontrafeld: over de impact van realtime gedragsdata in effectonderzoek’. Ruim 4300 supermarktfilialen en meer dan 60 crossmediacampagnes van alle Nederlandse supermarkten waren onderdeel...
Actueel | 02 mei 2023
Combining Brand and MMM for Future-Proof Marketing’
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland, met de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Johan Walda van Objective Platform spreekt op 9 mei, samen met Celesta Lücker-Swart van VodafoneZiggo over ‘Ahead of the Curve: Combining Brand and...
Actueel | 25 april 2023
‘Meten én verbeteren van klantervaringen met Conversational AI’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland, met de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Op 10 mei is er een presentatie en een Round Table met Marco Wolters, CEO van Abbi Insights, en Minke Braakman, marketing- en...
Actueel | 25 april 2023
‘The quest for the feelgood price’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland, met de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Een van de keynote-sprekers is Kai-Markus Mueller. Zijn bijdrage draagt als titel ‘The quest for the feel-good price’. Prof. Dr. Kai-Markus Mueller gaat...
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Actueel | 25 april 2023
MWM2 wint aanbesteding klantenpanel RVO
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) streeft ernaar om haar dienstverlening aan te laten sluiten bij de behoeften van de ondernemer. Om inzicht te krijgen in de behoeften van de ondernemer, wil RVO verschillende instrumenten inzetten, waaronder een klantenpanel. Dat werd aanbesteed, en verschillende marktonderzoeksbureaus schreven er zich voor in. MWM2 kwam als winnaar uit...
Actueel | 25 april 2023
Meld je (vóór 14 mei) aan voor het SMART Bestuur ’23-’25!
Lijkt het je leuk om inspirerende seminars en congressen op te zetten? Mensen met elkaar in verbinding te brengen? En daarnaast natuurlijk ook je eigen netwerk binnen marktonderzoek te vergroten en je skills en CV een extra boost te geven? Dan ben je bij het SMART-bestuur aan het juiste adres! Wat ga je doen als...
Actueel | 20 april 2023
‘The Beauty and the Beast: 5 Ways Data Insights Can Lie’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteert het Data & Insights Netwerk tijdens MIE’23 de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Een van de spreeksters is Meltem Rijkers-Oktay,...
Actueel | 20 april 2023
Vierde editie Ladies of Data: data-science en diversiteit
Op 11 mei a.s. vindt de 4de editie van Ladies of Data plaats bij de Jheronimus Academy of Data Science in Den Bosch. Een event met als doel vrouwelijke rolmodellen in de wereld van data-science uit te lichten en bezoekers te inspireren met verhalen over diversiteit. Het thema van dit jaar is: ‘Everything is a...
Actueel | 20 april 2023
‘Hoe doe je live-onderzoek naar een radioprogramma’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Een van de presentaties gaat over live-onderzoek naar een radioprogramma. Eric Landwaart van Miles Research en Petra Moonen, marktonderzoeker bij van KRO-NCRV, leggen uit hoe dat werkt. KRO-NCRV wilde graag heel direct...
Actueel | 18 april 2023
‘The evaluation of research incentives’ op MIE’23
Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteert het Data & Insights Netwerk tijdens MIE’23 de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Vandaag de schijnwerper op Nick Stals, CEO/Founder...
Actueel | 13 april 2023
MWM2, Perspective en Unravel genomineerd voor Bureau van het jaar
Voor alle zeven onderdelen van de Data & Insights Awards 2023 zijn de genomineerden vandaag bekendgemaakt. In de categorie Data & Insights Bureau van het jaar zijn genomineerd MWM2, Perspective en Unravel. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 29 juni a.s. Klik snel verder voor alle genomineerden in de zeven categorieën! Dit zijn alle genomineerden voor...