Waarom veel webshops onzichtbaar blijven in ChatGPT-antwoorden (En hoe je dit oplost)
Webshops investeren volop in productpagina’s, maar blijken vaak onzichtbaar voor ChatGPT. Dat komt naar voren uit een landelijk experiment van onlinemarketingbureau Doublesmart. ChatGPT bezoekt in veel gevallen niet de productpagina zelf, maar baseert shopping-antwoorden op de beperkte informatie uit uitgebreide informatieblokken in zoekmachines. Daardoor raken veel webshops buiten beeld. ▼ Wat er misgaat Het experiment…
Strategische samenwerking RetailMedia.One en Motivaction
RetailMedia.One en Motivaction kondigen een strategische samenwerking aan. Motivaction gaat de campagne-effectmetingen verzorgen van campagnes op het RetailMedia.One-platform. Daarnaast gaat RetailMedia.One landelijke winkeltraffic-data gebruiken. Volgens zeggen is er een gevalideerd meetinstrument ontwikkeld waarmee het bereik, de contactintensiteit en de (merk)effecten van verschillende retailmediacampagnes op een transparante en uniforme wijze worden vastgesteld: ‘Bijzonder is dat de…
TV-reclamemarkt groeit verder naar € 977 miljoen
bvA lanceert gids voor verantwoorde duurzaamheidreclame
Rabobank verwacht dit jaar 5% inflatie
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.

