Thuiswerkers ontevreden over vergoeding
Nederlanders meer dan ooit verbonden met werkgever
MarketResponse peilt komende jaren beleving van NS-medewerkers
Store Support krijgt een nieuwe naam: excap
Store Support heet vanaf nu excap. Het bedrijf is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek, customer journey management en consultancy rondom de beleving van medewerkers. De oprichters voelden al jaren dat de naam weliswaar bekend was, maar te weinig ‘dekking’ bood.
Medewerker betrokken bij werkgever, maar wel vanuit huis
De betrokkenheid van medewerkers bij hun werkgever is tijdens de coronacrisis gegroeid. Dat blijkt uit jaarlijks representatief onderzoek van onderzoeksbureau InnerVoice onder werknemers die werkzaam zijn bij de overheid, zakelijke- en financiële dienstverlening.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Juist nu moeten werkgevers goed voor hun mensen zorgen
Dat stelt Integron naar aanleiding van het jaarlijkse medewerkersbelevingsonderzoek. De impact van Covid-19 is in heel (werkend) Nederland groot.
Verouderde IT beïnvloedt productiviteit
29 Procent van de Nederlandse werknemers is van mening dat de organisatie waarvoor ze werken, achterloopt op het gebied van digitalisering en automatisering. Ook stoort ruim een derde zich aan de hoeveelheid systemen en programma’s die ze moeten gebruiken tijdens hun werkzaamheden.
Wassenbeeld Emma legt gezondheidsrisico’s kantoorwerk bloot
In samenwerking met Britse wetenschappers heeft Fellowes het wassenbeeld Emma gecreëerd, dat een afspiegeling is van hoe de kantoormedewerker er over 20 jaar uitziet als we op dezelfde voet door blijven gaan. Team Vier heeft in opdracht van Fellowes 1.016 Nederlandse kantoormedewerkers aan de tand gevoeld over gezondheid op het werk.
De jonge gemeenteambtenaar stuit op bureaucratie
Bureaucratie frustreert de jonge ambtenaar en mist doorgroeimogelijkheden. Desondanks zeggen acht op de tien jonge ambtenaren tevreden te zijn met hun werk. Dat blijkt uit de publicatie Jong@Gemeenten.
Benchmark employee journey experience van start
Nog geen derde van de medewerkers die net gestart is bij een organisatie, is promotor van hun nieuwe werkgever. 26% praat zelfs negatief tijdens de onboarding fase over zijn of haar nieuwe werkgever. Dit blijkt uit het eerste onderzoek naar de beleving van 4400 medewerkers in Nederland gedurende de employee journey, uitgevoerd door Integron.
Te weinig loon voor één op de vijf werkenden
Maar liefst 22 procent van de werkende Nederlanders heeft weleens te weinig loon gekregen van zijn of haar werkgever. Dit blijkt uit onderzoek van AFAS Software onder 1.127 werkende Nederlanders uitgevoerd door PanelWizard.
Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2019 bekend
Voor het tiende jaar op rij heeft Integron de best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving onderscheiden tijdens de Beleving Awards. Op dinsdag 21 mei vielen in evenementenlocatie InnStyle in Maarssen in 15 categoriën evenzoveel organisaties in de prijzen.