Discover M(I)E – Road to MIE duurt nog tot dinsdag

Door Redactie Daily Data Bytes | 02-06-2021

Road to MIE duurt nog tot en met dinsdag 8 juni. Heb jij behoefte aan een inspirerende en leerzame dosis Insights? Schrijf je dan nog snel in voor een van deze sessies!

[INSIGHTS] 04 juni 09.00 uur: Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product

Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is…
Mirjam van Mourik (Essensor) – Marjolein Dieleman (Cloetta)
Discover
Sign up! 

[INSIGHTS] 04 juni 12.30 uur: De bol.community voor de winkel van ons allemaal

Hoe blijft bol.com de winkel van ons allemaal? Door klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. De bol.community helpt bol.com om de behoeften van de klant centraal te zetten bij de keuzes die in de organisatie worden gemaakt.
Doménique Voorhorst (Bol.com) – Maaike Arts (Blauw Research)
Sign up! 

[INSIGHTS] 04 juni 16.30 uur: Hoe maak je een succes van je voice-kanaal?

Hoe maak je een succes van je voice-kanaal? Smartvoices, DirectResearch en Nespresso delen hun ervaringen met het voice-kanaal.
Anne-Wil van Lohuizen (DirectResearch) – Manon van der Meer (Nespresso)
Sign up! 

[INSIGHTS] 07 juni 09.00 uur: The BATTLE for ATTENTION – neuromarketing to fuel your stopping power

You want consumers to listen to your message. You need to win the battle for attention.
But — despite millions in marketing spend — you cannot buy attention.
For attention is something we do not consciously control. Neuromarketing to the rescue!
Olivier Tjon (Beyond Reason)
Sign up!

[INSIGHTS] 07 juni 12.30 uur: Learnings uit VIA’s C-Level study: ‘Marketing is a delicate balancing act’

Om de huidige stand van zaken en de toekomst van marketing in kaart te brengen, hebben VIA & DVJ Insights onderzoek gedaan onder meer dan 250 senior professionals. De bevindingen moeten de sector helpen voorbereid te zijn op de nabije toekomst.
Saskia Wagenmakers (VIA Nederland) – Jori van de Spijker (DVJ Insights)
Sign up! 

[INSIGHTS] 07 juni 16.30 uur: Why Subscription-Based Business Models Need A Behavioral Approach

Whether you’re already offering your products or services in the form of a subscription or just considering it, a behavioral approach will provide you with more confidence to make the right decisions.
Anouar El Haji (Veylinx)
Sign up! 

[INSIGHTS] 08 juni 09.00 uur: Heeft de merkenbouwer met AI een nieuw instrument om creatief topwerk te beoordelen?

Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab hebben een selectie ingezonden SAN-campagnes onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie. Heeft de merkenbouwer met artifical intelligence een nieuw instrument in handen om creatief topwerk te beoordelen?
Ron Schneider (SAN) – Andy Santegoeds (MetrixLab)
Sign up! 

[INSIGHTS] 08 juni 12.30 uur: Feitelijk betrouwbaar: de waarde van een journalistiek nieuwsmerk

Betrouwbaarheid in nieuwsmedia is relevanter dan ooit. Maar wat betekent een betrouwbaar nieuwsmerk? Robert Witteman, Senior Marketing Analyst bij NRC Media, en Ralph Sluis, Media Consultant bij DVJ Insights, vertellen alles over de waarde van een journalistiek nieuwsmerk.
Robert Witteman (NRC Media) – Ralph Sluis (DVJ Insights)
Sign up! 

[INSIGHTS] 08 juni 16.30 uur: How insights boost the creative process – stories from one of the most creative agencies in the world

Even the most creative brands and agencies are in need of reality checks and insights throughout their innovation process to be able to launch successful products, services and campaigns.
Simon Stefansson (INGO) – Dani Kamras (Cambri)
Sign up! 

Schrijf je nu in en zorg dat je erbij bent!

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

 

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?