Actueel | 28 april 2021
28 april 2021

Discover M(I)E – How Conversation Design™ paves the way for true insights through more meaningful conversations

Today, the market research industry faces tough challenges in connecting with consumers meaningfully. For example, the quality of conversations we have with consumers often get diluted due to clunky surveys that feel like a tedious interrogation. As a result, consumers tend to provide unthoughtful and passive responses, leading to a blurry mirror of true consumer...
Actueel | 25 april 2021
25 april 2021

Discover M(I)E: Automate for your customer’s needs & humanize data

Duik tijdens Road to MIE in de wereld van Ipsos en maak kennis met hun inspirerende, gouden Road to MIE-sessies. Zeer gevarieerde lezingen met uiteenlopende onderwerpen. Samen met hun partners Google, VodafoneZiggo en Vebego laten ze je graag zien waar ze goed in zijn. Ontdek alles over Google automation, churn reductie en mindset-veranderingen. Ontdek deze...
Actueel | 25 april 2021
25 april 2021

ESOMAR organiseert International Market Research Day

International Market Research Day is just around the corner! Celebrate the power of research and insights over four days and more than 25 events from around the world, organised by regional research associations. Join us on 3 to 7 May and discover how insights have shaped the global community and is making a better tomorrow....
Actueel | 23 april 2021
23 april 2021

It’s only a few weeks until MIE will kick-off!

For the first time, quantilope, will support the international insights Road to MIE'21 event in Amsterdam as gold sponsor. quantilope is a global insights automation platform empowering brands with lean and flexible advanced research. Founded in 2014 in Hamburg, they are one of Germany’s fastest growing technology companies. With its innovative insights platform they support...
Actueel | 21 april 2021
21 april 2021

Discover M(I)E – Structurele betrokkenheid burgers bij overheidsprojecten

Of het nu gaat om innovaties binnen de (Rijks)overheid of om de ontwikkeling van nieuwe overheidssites of -apps, steeds vaker speelt de betrokkenheid van de burger hierbij een belangrijke rol. Ontdek tijdens Road to MIE alles over het Public Design Wiel en de dynamische ontwikkeling van overheidssites en -apps. 21 mei 12.30 uur: Het Public...
Actueel | 20 april 2021
20 april 2021

CX geeft energie, maar ziet iedereen de noodzaak?

Heel veel CX initiatieven waarbij Underlined mee aan de slag gaat beginnen met de vraag: Hoe krijgen we de NPS/CES/CXI/KEI/FTF (of andere CX-metric) in beweging? Maar een net zo belangrijke vraag, die bij het verbeteren van CX onvermijdelijk naar boven komt, is: hoe kun je CX verbinden aan €’s? Het lijkt een heel logische vraag:...
Actueel | 19 april 2021
19 april 2021

MOA-SMART Congres – Use your voice to grow

Je bent nog op tijd, maar je moet er wel snel bij zijn. Over twee dagen, op 22 april, is het weer zover: dan vindt hét SMART-event van het jaar plaats, het SMART Congres. Centraal staat dit jaar het thema Use your voice to grow. Samen met vijf sprekers duik je onder in de wondere...
Actueel | 19 april 2021
19 april 2021

Discover M(I)E: Vertelt de consument altijd de waarheid?

Ga tijdens Road to MIE mee op een reis door de wereld van neuromarketing. Tom van Bommel en Tim Zuidgeest staan aan de wieg van een van de snelst groeiende neuromarketingbedrijven van Nederland, Unravel Research. Bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia helpen ze om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n...
Actueel | 13 april 2021
13 april 2021

Ceci n’est pas un webinar you’re already late. Accelerate innovation!

2020 has shown us it’s all about being agile. Being on your feet at all times, ready to jump, duck, or make a U-turn. We’re rising from the ashes of the COVID crisis with a profound sense of urgency to make sense of our new world. But this is about more than COVID—it’s about the...
Actueel | 12 april 2021
12 april 2021

Discover M(I)E – Maak carrière binnen marketing intelligence!

Traditionele marktonderzoeksrollen verdwijnen bij veel bedrijven, terwijl hun behoefte aan inzichten groter is dan ooit. Wie leveren die inzichten? Welke competenties worden daarvoor gevraagd? En wat betekent dit voor jouw carrièrekansen binnen marketing intelligence? Wil je een uniek inzicht in de arbeidsmarkt voor marktonderzoek via analyses van alle rollen, eigen ervaringen als recruiter en interviews...
Actueel | 08 april 2021
08 april 2021

Genomineerden MOAwards 2021 bekend

De nominaties voor de MOAwards 2021 zijn bekendgemaakt. Voor Marketing Research & Analytics Bureau heeft de jury drie bureaus geselecteerd: I&O Research, Underlined en Validators. Daarnaast zijn er ook nominaties voor Digital & Webanalist, Insights Professional aan bureau- en bedrijfszijde, Young Talent en Insights Scientist. Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021 De...
Actueel | 07 april 2021
07 april 2021

What people say, what people do, and what they say they do are entirely different things

Underlined geeft tijdens Road to MIE twee webinars, op 11 en 18 mei. De lezing van 11 mei gaat over CX en conversational intelligence. Theo van der Steen van Underlined licht toe. Het gebruiken van alle bronnen in plaats van alleen onderzoek is de enige weg vooruit. De perceptie van de klanten van Underlined blijft...

Ook de laatste bytes ontvangen?